Indskrivning til Vejle Midtbyskole

Indskrivning til Vejle Midtbyskolens almen

Hvis I overvejer at starte på Vejle Midtbyskole, skal I først have kontakt til afdelingslederen fra den afdeling, eleven eventuelt skal starte i. Når I har været på besøg og fået en rundvisning af afdelingslederen, skal I udfylde indmeldelsespapirer her, hvis I ønsker at være en del af Vejle Midtbyskole.

Vi tager altid gerne imod nye elever, men vi beder jer tjekke, om Jeres barn tilhører vores skoledistrikt, så afdelingslederen kan hjælpe jer bedst muligt. I kan indtaste jeres adresse her (Vær opmærksom på, at I skal scrolle ned til teksten: Skriv din adresse og se hvilket skoledistrikt dit barn hører til)

I kan kontakte afdelingslederen pr. telefon.

0-6. årgang, Lasse Rasmussen tlf. 2252 5659

7-9. årgang, Jens Ove Dalby tlf. 2925 5618

Vejle Midtbyskoles specialafdeling

Er I tilflyttere til Vejle Midtbyskoles distrikt og har Jeres barn tidligere været visiteret til et specialtilbud, bedes I kontakte skolens kontor på tlf. 7681 4040.

Kommende 0.klasses elev 2024/2025

Hvis eleven skal starte i 0. klasse 2024/2025, åbner indmeldelsessiden på Vejle Kommune i november måned. Indmeldelsessiden kan I finde her

SFO indmeldelse/udmeldelse

Skal Jeres barn starte i SFO'en eller udmeldes, skal det gøres her